Εμπορικά Καταστήματα
  • Ευχές προσωποποιημένες σε όλους τους πελάτες

  • Προγραμματισμός Αυτόματης Επικοινωνίας, ανάλογα με το είδος της επιχείρησης, σε 1 χρόνο και σε 2 χρόνια και όποτε επιθυμεί ο επιχειρηματίας.

  • Προσφορές: πολλά καταστήματα στέλνουν άχρωμα και μαζικά SMS για εκπτώσεις και προσφορές. Με το Simply1 και αφού ενημερωθεί ο πελάτης κατά την πώληση ότι θα ενημερώνεται για όλες τις προσφορές του καταστήματος, πχ. με το εξής μήνυμα:

    κ. Νίκο ο Μανώλης ……………. είμαι από το κατάστημα ρούχων ………………. και θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τη Δευτέρα ξεκινούν εκπτώσεις με 50%,

    αυξάνονται οι πιθανότητες ο ίδιος πελάτης να επισκεφθεί ξανά το κατάστημα

  • Αυτόματο μήνυμα την επόμενη μέρα της αγοράς:

    Κυρία Βαγγελιώ μου γεια σας, ο Μανώλης ……………. είμαι από το κατάστημα ρούχων ……………….. και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που με τιμήσατε με την επίσκεψή σας. Για ό,τι χρειαστείτε είμαστε στην διάθεσή σας στο 210…………

  • Ευχές προσωποποιημένες σε όλους τους πελάτες

  • Δυνατότητα χαρακτηριμού +2, 0, -2 (όπου +2=πολύ ευχαριστημένος, 0=αδιάφορος, -2=στεναχωρημένος), ώστε να δίνεται η δυνατότητα διαφορετικού χειρισμού κάθε κατηγορίας, πχ. στους -2(αρνητικούς και στεναχωρημένους) να αποστέλλεται κάποιο μήνυμα παραπάνω ή να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία κα.

  • Ιστορικό Επικοινωνίας

  • Οικονομικά Υπόλοιπα: εάν κάποιος πελάτης ζητήσει ένα περιθώριο εξόφλησης έως πχ. τέλος του μήνα, αρχές του μήνα έαν δεν έχει τακτοποιηθεί το υπόλοιπο, αποστέλλεται αυτόματο μήνυμα όπως πχ.

    κ. Μαθιέ μου γεια σας, ο Μανώλης …………….. είμαι από το κατάστημα ρούχων ……………. και θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια οικονομική εκκρεμότητα που έχουμε στο κατάστημά μας. Για οποιαδήποτε απορία και ό,τι χρειστείτε είμαι στη διάθεσή σας στο 210…………..