Ξενοδοχεία
  • Ευχές προσωποποιημένες σε πελάτες ή συνεργάτες μεγάλων τουριστικών γραφείων:

    Νίκο μου γεια σου, ο Γιώργος …………….. ο διευθυντής/ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ……………… είμαι, θα ήθελα να σου ευχηθώ από καρδιάς, χρόνια σου πολλά με υγεία και με οικογενειακή και επαγγελματική ευημερία.

  • Δυνατότητα Ομαδοποίησης – Group αναλόγως την ιδιότητα: tour, agent, πελάτης, προμηθευτής και πολλά ακόμα για δυνατότητα επιλεκτικής ενημέρωσης.

  • Παρακολούθηση Οικονομικών Υπολοίπων:

    κ. Μαθιέ μου γεια σας, ο Γιώργος …………….. ο διευθυντής/ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ……………… είμαι και θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια οικονομική εκκρεμότητα που έχουμε στο ξενοδοχείο μας. Για οποιαδήποτε απορία ή ό,τι άλλο χρειαστείτε είμαι στη διάθεσή σας στο 210……………….

  • Δυνατότητα χαρακτηριμού +2, 0, -2 (όπου +2=πολύ ευχαριστημένος, 0=αδιάφορος, -2=στεναχωρημένος), ώστε να δίνεται η δυνατότητα διαφορετικού χειρισμού κάθε κατηγορίας, πχ. στους -2(αρνητικούς και στεναχωρημένους) να αποστέλλεται κάποιο μήνυμα παραπάνω ή να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία κα.

  • Δυνατότητα αποστολής Newsletter προσωποποιημένο με διάφορα νέα

  • Ενημέρωση προσφορών με Email ή SMS σε παλιότερους πελάτες

    κ. Νικολόπουλε γεια σας ο Γιώργος ……………….. είμαι, ο διευθυντής/ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ………………. και θα ήθελα να σας ενημερώσω για την προσφορά του ξενοδοχείου μας στην Κρήτη για τον μήνα Ιούνιο ………………………… Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να με καλέσετε στο 2810…………………..

  • Check-in και Check-out

        • Check-in: 2 μέρες πριν ή την παραμονή της άφιξης του πελάτη αποστέλλεται το εξής μήνυμα (σε όποια γλώσσα επιθυμείτε):κ. Νικολόπουλε γεια σας ο Γιώργος ……………….. είμαι, ο διευθυντής/ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ………………. και θα ήθελα να σας ευχηθώ καλό ταξίδι και να σας ευχαριστήσω και πάλι για την τιμή που μας κάνατε και μας επιλέξατε για τις διακοπές σας.
        • Check-out: 2 μέρες μετά την αποχώρηση του πελάτη αποστέλλεται το εξής μήνυμα (σε όποια γλώσσα επιθυμείτε):κ. Νικολόπουλε γεια σας ο Γιώργος ……………….. είμαι, ο διευθυντής/ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ………………. και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μας επιλέξατε για τις διακοπές σας. Επίσης σας ευχόμαστε καλό χειμώνα με προσωπική και επαγγελματική επιτυχία.