Επάγγελμα: Επιχειρίσεις Delivery
  • Ευχές με προσωπική προσφώνηση

  • Επόμενη μέρα από την παράδοση φαγητού αυτοματοποιημένο μήνυμα: Κύριε Κώστα μου γειά σας ,ο Νίκος ……………… είμαι με την πιτσαρία ………… και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας επιλέξατε χθες το βράδυ για την παραγγελία σας. Ελπίζουμε να ήταν όλα όπως έπρεπε, εάν όμως δεν ήταν, παρακαλώ ενημερώστε με στο 210…………..

  • Προσφορές: κ. Μανώλη μου καλημέρα σας, ο Νίκος ……………… είμαι από την πιτσαρία ……………., ευχαριστώντας σας για την προτίμησή σας τόσο καιρό θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά της ημέρας/μήνα είναι η εξής: ………………………………….

  • Αποστολή Φυλλαδίου μέσω email σε ηλεκτρονικό αρχείο και στην αρχή προσωπικό μήνυμα: κ. Μανώλη μου καλημέρα σας, ο Νίκος ………..είμαι από την πιτσαρία ………………, ευχαριστώντας σας για την προτίμησή σας τόσο καιρό θα θέλαμε να σας αποστείλουμε προσωπικά το νέο μας φυλλάδιο.

  • Ιστορικό αποστολών SMS ή Email: Εάν κάποιος παραγγέλνει πχ. 3 φορές τον μήνα και για 2 μήνες δεν έχει κάνει καμία παραγγελία, έχουμε την ευκαιρία να τοθ στείλουμε ένα προσωπικό μήνυμα για να τον ενθαρρύνουμε να παραγγείλει ξανά.

  • Δυνατότητα Χαρακτηρισμού: +2, 0, -2. Επεξήγηση: +2=πολύ καλός πελάτης, 0=αδιάφορος πελάτης και -2=αρνητικός πελάτης, τους οποίους το πρόγραμμα τους αναγνωρίζει και μπορεί να τους χειριστεί ξεχωριστά.