Συνεργεία Αυτοκινήτων - Μοτοσικλετών

Τόσο οι κάθετες μονάδες μεγάλων εταιρειών, όσο και τα μεμονομένα μικρά συνεργεία στηρίζονται στις υπηρεσίες μετά την πώληση, service κλπ. και όχι τόσο στην πώληση αυτοκινήτων.

Το Easysoft μπορεί να συμβάλλει στη σωστή διαχείριση ενημέρωσης των πελατών και να τους υπενθυμίζει τα τακτικά ραντεβού συντήρησης του οχήματός τους ξεχωριστά για κάθε περίπτωση.

  • Για παράδειγμα, πελάτης που έχει επισκεφθεί το συνεργείο για αλλαγή λαδιών και διαπιστώνεται ότι σε περίπου 5.000 χιλιόμετρα θα χρειαστεί αλλαγή ο δίσκος. Υπολογίζοντας ο μηχανικός το χρόνο κάλυψης αυτών των χιλιομέτρων, με το Simply1 μπορεί να προγραμματίσει και να αποσταλεί ένα μήνυμα σε πχ. 8 μήνες ως εξής:

    Θοδωρή μου γειά σου, ο Νίκος ………………… ο μηχανικός είμαι, πιθανώς να έχεις κάνει τα 5.000 χλμ. από την προηγούμενη επίσκεψη σου για την αλλαγή λαδιών και ίσως χρειάζεται να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται ο δίσκος του αυτοκινήτου σου. Ό,τι χρειαστείς το τηλ. μου είναι 210…………………..

  • Δυνατότητα αποστολής αυτόματου ευχαριστηρίου μηνύματος μετά από service πελάτη σε διάστημα που το αποφασίζει ο χρήστης. Για παράδειγμα μετά από 2 ημέρες από το service:

    κα. Γεωργία μου καλημέρα, ο Νίκος …………………. ο μηχανικός από την ……………….. είμαι και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας επιλέξατε για το service του αυτοκινήτου σας. Για ό,τι χρειαστείτε ή αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μου στο 210………………….

  • Ευχές προσωποποιημένες για γορτές κλπ.

  • Δυνατότητα χαρακτηριμού +2, 0, -2 (όπου +2=πολύ ευχαριστημένος, 0=αδιάφορος, -2=στεναχωρημένος), ώστε να δίνεται η δυνατότητα διαφορετικού χειρισμού κάθε κατηγορίας, πχ. στους -2(αρνητικούς και στεναχωρημένους) να αποστέλλεται κάποιο μήνυμα παραπάνω ή να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία κα.

  • Δυνατότητα Ομαδοποίησης – Group: ανά επάγγελμα, ανά αποστολέα, ανά περιοχή και με όποιον άλλον τρόπο επιθυμεί ο χρήστης.

  • Αυτόματη αναγνώριση φύλλου με την καταχώρηση του ονόματος του παραλήπτη (ανδρικό ή γυναικείο)

  • Όλοι οι Τ.Κ. της Ελλάδος είναι ήδη καταχωρημένοι

  • Emai και Επιστολές προσωποποιημένες

  • Δυνατότητα αποστολής Newsletter προσωποποιημένο με διάφορα νέα

  • Οικονομικά Υπόλοιπα: εάν κάποιος πελάτης ζητήσει ένα περιθώριο εξόφλησης έως πχ. τέλος του μήνα, αρχές του μήνα έαν δεν έχει τακτοποιηθεί το υπόλοιπο, αποστέλλεται αυτόματο μήνυμα όπως πχ.κ. Θοδωρή μου γεια σας, ο Νίκος …………….. ο μηχανικός είμαι από την  ……………. και θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια οικονομική εκκρεμότητα που έχουμε στο κατάστημά μας. Για οποιαδήποτε απορία και ό,τι χρειστείτε είμαι στη διάθεσή σας στο 210…………..